Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sophie Holten - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sophie Holten - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Sophie

31 Mei 2014 | Curaçao, Curaçao

Ja man..weet je.. Vanavond bij het eten trad er een reggae band op. Gezellig. Sophie stond vooraan.
Het was sowieso een super dag. Eindelijk voelde ik me echt relaxed en niet zo bezig met de therapie. Vanochtend lekker gezwommen want het was warm vandaag. Daarna weer op tijd geluncht. Je merkte dat Sophie gespannen werd. Maar je weet nu dat je dicht bij haar mag zijn dat geeft een goed gevoel.
Maar voordat we konden gaan was er nog lichte paniek in de tent. Opa Coen zegt ineens he er knabbelt iets aan m'n teen. Om het is een salamander..nou ik verslikte me direct in m'n boterham en zat helemaal niet meer op mijn gemak. Ik ben er nog niet aan gewend dat je leguanen en salamanders te pas en te onpas tegenkomt.
Maar goed op naar de therapie. Sophie was stil de weg er naar toe. Maar Patrick mocht met haar mee naar binnen dat was al een opluchting. Het gaf haar genoeg vertrouwen dat we zelfs niet op het dok hoefde te zitten maar een stukje verderop. Na verloop van tijd vroeg ze niet eens meer naar ons en ging ze op in het spel. Gelukkig maar!! Ze werd zelfs wat losser in het water. Na de therapie was ze wel weer moe. Oma is met haar gaan rusten want nu waren wij aan de beurt. We kregen eerst een korte uitleg en toen zwemvliezen aan. Wij mochten met Kanoa en Pappito zwemmen. Fantastisch!!! We hebben met ze gedanst, geaaid, handen geschud maar het leukste was toch wel het kussen. Wat zijn het toch geweldige dieren!!!

  • 31 Mei 2014 - 12:45

    Shirley:

    Goed om te lezen dat het steeds een stukje beter gaat. En wellicht heeft ze echt even moeten wennen aan het tijdsverschil, de warmte, de muggenbulten (voor zover je daar aan went), de dolfijnen en de nieuwe mensen. Maar WAUW Sophie wat een te gekke foto's zien wij nu voorbij komen van Sophie die door een dolfijn wordt voorgetrokken. Te gek, wij vinden het super stoer wat je allemaal doet! En Papa en mama mochten daarna ook nog ff lekker spetteren met de dolfijnen, super. Nu lekker genieten van het weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Dag 7; Ja man, weet je...komen net van het strand daar was een reggae band aan het spelen. Sophie was er niet weg te slaan.
Het was vandaag sowieso een super dag! Eindelijk voelde ik me vandaag echt relaxed en niet zo bezig met de therapie. Vanochtend lekker aan het zwembad gelegen en daarna weer op tijd geluncht. Toen merkte we wel dat Sophie gespannen werd. Ik had echter nu wel het gevoel dat het niet meer zo dramatisch zou zijn. We mogen tenslotte dicht bij haar zijn. Maar voordat we gaan is er nog even paniek in de tent. Opa Coen zegt in een keer doodleuk, he er knabbelt iets aan mijn teen. O een salamander. Nou ik verslikte me prompt in m'n boterham en was redelijk in paniek. Ik moet er toch echt nog aan wennen dat we leguanen en salamanders te pas en te onpas tegenkomen.
Maar goed op naar de therapie. Sophie was erg stil en keek bedrukt. Maar toen ze opgehaald werd mocht Patrick mee. Dat was een opluchting. Het gaf haar genoeg vertrouwen dat we zelfs niet op het dok erbij hoefde te zitten,maar een stukje verderop. Naar verloop van tijd vroeg ze zelfs niet meer naar ons en ging ze volledig op in het spel. Gelukkig, wat een opluchting!! Ze werd zelfs wat losser in het water. Na de therapie was ze wel weer moe. Oma is met haar gaan rusten want Patrick, Monique en ik mochten ook zwemmen vandaag met Kanoa en Pappito. We kregen eerst wat uitleg en toen de zwemvliezen aan en naar het dok. Ik had opeens kriebels in de buik en spanning. Dus dit voelt Sophie elke dag.... Maar eenmaal in het water was het fantastisch. We hebben met ze meegezwommen en geaaid. We hebben met ze gedanst, hand gegeven, laten springen maar het leukste was toch wel het kussen. Wat zijn het toch geweldige dieren!!!
Nu hebben we weekend. Dus 2 dagen geen therapie. Ook wel even fijn.

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2014

Dag14

06 Juni 2014

Dag 13

05 Juni 2014

Dag 12

04 Juni 2014

Dag11

03 Juni 2014

Dag 10
Sophie

Actief sinds 25 Mei 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7459

Voorgaande reizen:

25 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: